Projektujemy dietę

Zmęczyły Cię katorżnicze diety? Masz dość efektu jojo?
Chcesz wprowadzić zmiany, których efekty nie będą chwilowe?
Zaprojektujemy razem Twoją dietę, a następnie krok po kroku zrealizujemy ustalone cele! Dokonamy tego w następujący sposób…




1. Planuj!

Byłeś już na diecie „od jutra się odchudzam”, która zakończyła się porażką? Ważnym elementem wprowadzania zmian w odżywianiu jest planowanie. Aby dieta była dla Ciebie prostsza, warto dokładnie określić cele i motywacje. Istotne jest też poznanie przeszkód, które możesz napotkać. Dzięki temu będziesz szczegółowo wiedział, co po kolei robić, a w gorszych momentach będziesz miał plan awaryjny. Pomogę ustalić Ci strategię i dokładnie zaprojektować dietę.




 

2. Jedz zdrowo!

Podstawą efektywnego odchudzania jest dobrze zbilansowana dieta. Chcesz zdrowo schudnąć albo po prostu zdrowo się odżywiać?

1. Zadbaj, aby w twojej diecie znalazły się różnorodne produkty. Nie istnieje jeden magiczny produkt spożywczy, który dostarczałby wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

2. Dobierz odpowiednią ilość energii (kalorii). Każdy człowiek jest inny. Różnimy się między innymi: wiekiem, wzrostem, płcią, poziomem aktywności fizycznej. Ważne jest, aby optymalnie dobrać ilość spożywanej energii do Twoich potrzeb.

3. Jedz zgodnie z Twoimi preferencjami smakowymi. Twoja dieta odchudzająca do tej pory opierała się na produktach, których nie lubisz? Usłyszałeś, że już nigdy nie możesz jeść słodyczy, pizzy i innych „niezdrowych” przysmaków? Błąd! Podstawą jest równowaga. W dobrze zbilansowanej diecie znajdzie się miejsce również na czekoladę czy pizzę. Ważne jest, by zachować umiar.

Chcesz mieć pewność, że dieta jest optymalnie do Ciebie dopasowana? Mogę Ci w tym pomóc! Dobiorę dietę tak, aby były w niej zdrowe posiłki, które będą Ci smakować. Nie zabraknie też miejsca na typowo rekreacyjną żywność, którą uwielbiasz.




3. Żyj aktywnie!

Głównie sukces odchudzania zależy od tego co jesz, jednak aktywność fizyczna też ma znaczenie. Nie należy kojarzyć aktywności fizycznej tylko z treningiem na siłowni czy fitnessem. Nie lubisz tych form ruchu? Nic straconego. Opcji jest mnóstwo! Pomogę Ci znaleźć aktywność, którą polubisz.